skip to Main Content

CASAMENTS

Mas dels Vivencs és una gran casa pairal del s. XVII, amb un ambient únic i acollidor, ubicada a un pas de Barcelona.
La cerimònia civil, amb validesa legal, té lloc als nostres jardins de grans arbres centenaris, rodejats de natura i silenci. O també podeu celebrar la cerimònia religiosa a l’església de Santa Maria a La Pobla de Claramunt.
El banquet es pot celebrar a l’aire lliure, o l’aperitiu als jardins i el dinar/sopar a la sala principal amb grans finestrals amb vistes al jardí.
Perquè no hagueu de moure-us de la finca disposem d’habitació per cada un dels nuvis perquè pugueu arreglar-vos, vestir-vos i estar còmodes abans de la cerimònia i també suite per a la nit de noces.

Diversitat d’espais per adaptar-se a cada casament.

Jardins per a la cerimònia civil i l’aperitiu.

Banquet o aperitiu als jardins

En plena natura

A 35 minuts de Barcelona
per l’A-2

Tracte totalment personal per adaptar-nos als vostres desitjos i crear un casament únic

Cerimònia civil als jardins

Opció cerimònia religiosa a l’església de Santa Maria de La Pobla de Claramunt

Gran varietat de plats i menús totalment personalitzables

Habitacions per a preparar-vos abans del casament

Suite nupcial per a la nit de noces, amb esmorzar inclòs

Aparcament privat

RECOMANACIONS DE NUVIS

Desde el primer momento que lo vimos supimos que era el lugar ideal para celebrar nuestra boda. Nos casamos el 4 de septiembre, queríamos una ceremonia civil y hospedar a los familiares más cercanos, y allí teníamos la posibilidad. El entorno nos enamoró, es espectacular. El equipo de Espai Gastronomía muy profesional, nos apoyó en los preparativos y nos asesoró en todo momento antes y durante la boda. Destacamos la excelente organización entre el propio equipo y la flexibilidad para coordinarse con los distintos proveedores (fotografía, música, floristería, animadores infantiles, etc. ). Respecto al menú, fantástico en cuanto a calidad y a cantidad, los invitados estuvieron encantados. Aún nos felicitan por la elección del lugar y del equipo de Espai Gastronomía. Todo un acierto haberlo celebrado allí. Recomendado al 100%.

Susana López Toledano

¡Gracias por hacer posible nuestro día! Ca n’Alzina ha sido el lugar ideal para celebrar nuestro matrimonio por los alrededores, el paisaje, las decoraciones, la casa, etc. como por el trato personal, la profesionalidad, la flexibilidad, el compromiso y todo el trabajo de todo el equipo. Reúne todos los aspectos que buscábamos de originalidad, combinación de moderno y rústico, habitaciones para los novios e invitados, comida de calidad, adaptación a las necesidades de recién casados, espacios preciosos, etc.

Los invitados estaban encantados con el lugar, la comida y la atención, alucinaron. Gracias a todos los que lo habéis hecho posible, principalmente a los masoveros, a Juan Carlos y a Andrés, gracias de todo corazón.
¡Somos muy felices!

Maria Ribas
Back To Top